Wednesday, January 11, 2012

SaaT aIr MaTe MeNiTis Di PiPiey ..


CiNtew MeMaNg MenYakIt kaN . .


aQu xiNgIn Nax MeraSekaN aPe erti nYer cIntew . .


TaPi ,


cIntEw dtg taNpeW di duga . .

Dan pErgY taNpEw di pInta . .




MeMaNg PediH biLerw kehiLaNgaN org yg kItEr cInTai ,
TeTapi apEw yg harUs aQu LakU kaN ?
HanYer tuHan yg taWu apErw yg aQu raSekaN . .
SeMua JnJi inDah Yg di bUad hanYer ManIs sEketIka ,
dan akaN hiLaNg biLerw cInTew iTu SaMpaI ke MusIm Luruh . .


KiNi , akaN ku HaPuskaN diri Mu DaLaM HatY Qu . .


WaLau Pown Perit , tEtaP kan Qu LaLuI hIduP Qu tnPa Mu . .



aCt eNtrY aQu malam nie bukan cbb putus cinterw pown , coz aqu munx x bercouple pown .. huhuhu... tapy cje nk menjiwang jup ... but cyes aqu cakap aqu munx sdeyh gler malam nie... 

ermmm pe r salah aqu kan owng nak sakitkan hty aqu .. damn !!!!  tah la, x twu nax ckp la cm ne prasaan aqu ckunx nie.. hanye tuhan yg tahu pe yg aqu ase kan saat ini .. T_T,, 

ya Allah tabahkan lah ahty hamba mu ini 2k harungi liku2 hidup ini yang penuh ngan ranjau duri .. andai ini yang terbaik aqu redho dengan dugaan yang engkau berikan .. 

akan Qu harungi ia dengan kesabaran dan ketabahan haty ini .. kadang2 aper yang terindah bagi kiter 2 hanye sementre .. n kadang2 x smua aperw yang kiter impikan or inginkan akan jd milik kiter .. tapi kiter ne 3ma dengan haty yang redho ..  :'( .. kerna redho i2 eqlass, dan  redha Juge ialah berlapang dada atau menerima segala perkara dengan hati yang ikhlas terhadap sesuatu perkara yang telah ditentukan oleh Allah... tHeN pasrah itu menyerah .. ho2 .. alamak ! skrip la plax kan .. ha2 ! 


hOweVer, kiter ne redho ngan ketentuan Yang Allah berikan .. munx x smua yang kiter nax akan dapat ditunaikan.. coz Allah lah yang Maha Mngetahui dan Maha Adil .. yang mnerw Dier tahu semua perkare yang sesuai 2k setiap hamba2nyer .. dan segala nikmat kurniaanya adalah anugerah yang terbaik..  



No comments:

Post a Comment